piątek, 15 maja 2015

Kołdra z wypełnieniem 100% z jedwabiu Loving it







No i jest moja nowa wymarzona kołderka z wypełnieniem 100% jedwabiu. Dopełnieniem jedwabnego wypełnienia jest 100% wysokiej jakości bawełniane pokrycie. Jaka jest kołdra jedwabna, już Wam mówi. Jest miękka i przyjemna w dotyku, lekka i w 100% naturalna a to kocham najbardziej. Jedwab jest włóknem oddychającym, a zarazem ma świetne właściwości izolacyjne, które pomagają regulować temperaturę ciała. Włókna jedwabiu są bardzo hygroskopijne mogą wchłonąć 30 % wody, nie dając w dotyku uczucia wilgoci. Jest naturalnie hypoalergiczny. Jest dobrym rozwiązaniem dla wrażliwej skóry. Dzięki właściwościom antystatycznym nie kumuluje roztoczy, w odróżnieniu od innych włókien naturalnych takich jak wełna czy puch. Ekologiczna produkcja przy produkcji jedwabiu mogą być stosowane tylko środki pochodzenia naturalnego, ponieważ nić jedwabna ulega uszkodzeniu przy zastosowaniu środków chemicznych. Na co zatem zwrócić uwagę kupując taką kołdrę.
Powinniśmy wybrać wypełnienie z długich włókien jedwabiu. Produkcja powinna być ręczna a kołdra nie powinna mieć przeszyć, jeśli je ma to znaczy, że jedwab jest bardzo złej jakości. Powinna mieć zamek, abyśmy mogli zobaczyć jakość jedwabiu. Uwaga na kołdry, które można niby prać, to oznacza, że coś jest nie tak ponieważ tych kołder się nie pierze w wodzie. Pokrycie powinno być w 100% bawełniane z dobrej jakości bawełny. Dobrze byłoby się upewnić czy przy produkcji nie były używane środki chemiczne. To wszystko niestety kosztuje, kołdra jedwabna w pierwszym gatunku jest niestety bardzo droga, ale warto naprawdę. Ja swoją kupiłam z małego Atelier, dzięki czemu jestem pewna, że była robiona ręcznie z najwyższej jakości materiałów, długo jej szukałam, bo nie chciałam takiej przemysłowej z masowej produkcji, nie mówię, że są gorsze, bo też można trafić na porządne, ale chciałam mieć pewność, że będzie dobrej jakości, wkońcu dużą część naszego życia spędzamy śpiąc, kołdra jetb bardzo blisko naszego ciała tak samo jak poduszki, następnym razem przymierzam się do zakupu poduszek z wypełnieniem jedwabnym, ponieważ dziewczyny też takowe robią. Atelier prowadzą trzy przyjaciółki, które same prowadzą proces produkcji począwszy od szukania najwyższej jakości materiałów tj. jedwab, bawełna i dżersej z którego szyją pokrowce na kołdry, nie ma mowy o brzydkich plastikowych torbach do przechowywania. Same również wypełniają i szyją. Jednym słowem 100% natury, uwielbiam to.
Buziaki




















14 komentarzy:

  1. Ach, rozmarzyłam się , cudowna kołderka, bardzo doceniam takie produkty
    no i nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci kolorowych snów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach tak opatulić się takim cudem....

    OdpowiedzUsuń
  3. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kołdra, bardzo delikatna i miękka z jedwabiu ciekawe jak to robią hurtownia kołder że są takie dobre w dotyku i świetnie wykończone, idealna by była jeszcze z antyalergicznym wypełnieniem dla alergików, ale nie wiem czy jedwab tak samo byłby wtedy odczuwalny jak teraz, sama ją mam i polecam wszystkim którzy lubią delikatność i przyjemność podczas snu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kołdra i zapewne dość wygodna. Ja jednak zazwyczaj kołdry kupuję w https://senpo.pl/koldry gdyż zależy mi bardzo na komforcie spania. Dobra kołdra to przecież podstawa udanego snu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jest dostępna w Polsce?
    Jest naturalna i fajnie wygląda - to wynika z surowców. A jak z jedną z podstawowych funckji kołdry - a więc grzaniem ? Nadaje się na zimę do typowych temperatur nocnych 18-19°C ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałabym wątpliwości, czy kupować taką kołdrę, bo przyznam szczerze, że jakoś mnie do siebie nie przekonała. Wydaje mi się zbyt cienka i delikatna. Ja raczej wolę grube i konkretne kołdry i dlatego właśnie taką zamówiłam sobie ostatnio na stronie https://senpo.pl/koldry/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również, jak do tej pory nie zawiodłam się tylko na tych kołdrach https://hippo-sklep.pl/koldra_antyalergiczna.html Chociaz z drugiej strony nie próbowałam jeszcze nigdy kołdry z jedwabiu

    OdpowiedzUsuń
  10. Zanurz się w luksusie snu z naszą kołdrą puchową – delikatność i ciepło, które sprawią, że każda noc stanie się niezapomniana. https://idealnysen.pl/pl/c/Koldry-Puchowe/812

    OdpowiedzUsuń