poniedziałek, 24 listopada 2014

Potrzeba bieli....

Kochani za oknem  szaro, buro, ponuro nieciekawie. Niecierpię takiej pogody......
W związku z tym potrzebuję zmian poprostu mnie nosi. Ostatnio naszło mnie na biały kolor jak bym mogła to pół domu wymalowałabym na biało a szczególnie mam ochotę na remont kuchni i białą kuchnię, ale z remontem muszę się wstrzymać przez jakiś czas conajmniej kilka miesięcy to myślę o zastosowaniu bieli gdzie się da. Przeglądając ostatnio książkę z wnętrzami nasunął mi się pewiem pomysł, zacznę od sypialni a dokładniej mówiąc od łóżka a tak naprawdę od pościeli. Znalazłam kilka inspiracji i zamierzam działać. Całą pościel wymieniam na białą, będzie tylko biała. Mam ochotę na białą bawełnę dobrej jakości i na biały len, przy okazji zmienię kołdrę na większy rozmiar, więc kołdra idzie też do wymiany jak i poduszki. Zaczęłam przeglądać strony z pościelami i jak się okazało wcale nie jest to takie proste kupić naprawdę super jakości lnianą i bawełnianą pościel, ale myślę, że jak poświęcem temu troszkę czasu oraz pojeżdżę po sklepach to znajdę mam zamiar się wybrać w krótce do Printemps i Galeries Lafayette, ponieważ jest tam w czym wybierać. W każdym razie nową kołderkę i poduszki już wybrałam wystarczy tylko zamówić na stronie producenta. Mam zamiar również kupić biały stolik nocny i nową lampeczkę, pewnie z białym kloszem. A narazie ciasto w piecu na poprawę humoru ja  buszuję w sklepach poszukując białej pościeli i już widzę oczyma wyobrażni moją prawie białą sypialnię, ponieważ komoda i szafa w sypialni są białe to jakiś początek jest, ściany nie są białe, ale naszczęście jasne. Łóżko nie jest białe ale to nic. Jestem coraz bliżej upragnionego celu, czyli białej sypialni. Buziaki ściskam mocniutko.



























15 komentarzy:

  1. Ja zawsze też tylko biała pościel lubiłam.potem się to zmieniło. Teraz znów chętnie powrocilabym do tamtego zamiłowania. Pięknie się taka prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie życzę udanego powrotu....Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ja na ten kolor mam bzika już od 3 lat :), więc Cię doskonale rozumiem :).
    Kolor cudny, bo łatwy w aranżacji, a ja lubię poprawić sobie humor drobnymi zmianami!
    Życzę udanej metamorfozy :).
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to bardzo trzymam kciuki za ta biala sypialnie!
    Ah bedzie pieknie....!
    Ja juz dawno postawilam na tylko biala poscel i masz racje! To nie taka prosta sprawa z ta biala posciela. Wszedzie kolorowe a biale jak na lekarstwo.
    Ale Kochana do Lafayeta to i ja bym poszla! :)))

    Powodzenia!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagi dzięki kochana a na zakupy zapraszam możemy lecieć razem.....Buziaki.

      Usuń
  4. Też robię wszystko aby moja sypialnia zmieniła się w piękną biel :) jednak z białej pościeli wyleczyłam się, jak już to biało-czarna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki za białą sypialnię i czarno-białą pościel. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Tak, tak, tak!!!! Uwielbiam takie wnętrza, jest coś z lekkości w nich... nie przytłaczają...ach będzie cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.....będzie cudnie już się nie mogę doczekać. Buziaki.

      Usuń
  6. O, potrzebę bieli to ja rozumiem w mig:) Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz,włąśnie kupiłam białą pościel i chcę ja wykorzystać już na święta,tylko nie wiem jak mój pies będzie się zachowywał,bo bestia czasami wchodzi do nas do łóżka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super gratuluję zakupu, psu wybaczyłabym wszystko.....pozdrawiam

      Usuń
  8. Takie jasne sypialnie dają wrażenie niesamowitej czystości i dobrze się w nich wypoczywa. Ja również w czasie remontu zdecydowałam się na biel w sypialni i nie żałuję. A jeśli chodzi o materac i akcesoria to wszystko kupiłam w https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-wroclaw-giant-meble/ i jestem bardzo zadowolona. Mogę z czystym sumieniem polecić.

    OdpowiedzUsuń