poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Wraz z początkiem wiosny wrcam.....

Kochani dawno mnie tu nie było oj dawno, ale jednak postanowiłam wrócić. Musiałam przemyśleć parę spraw podjąć pewne ważne życiowe decyzje i obrać kierunek w jakim będę dążyć i co chcę osiągnąć. Wiem, że nie będzie łatwo, ale się nie poddam i będę walczyć i iść przed siebie, bo kiedy jak nie teraz nie ma chwili do stracenie szkoda czasu. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś o mnie z Was pamięta, bo ja myślałam o Was cały czas.....Ściskam Was mocno buziaki do następnego postu już wkrótce.


5 komentarzy:

  1. Pozdrawiam Cię Wielkanocnie i trzymam kciuki za zmiany w Twoim życiu

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie powodzenia i czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :) czekam zatem na kolejne pozostawione tu przez Ciebie literki!
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściskam Cie mozno i przesyłam moc pozytywnej energii!!!Jestem z Tobą!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Monika!!!! Trzymam kciuki za podjęcie dobrej decyzji:)

    OdpowiedzUsuń